A vizuális megjelenés az Ön egyik legmeghatározóbb szárnysegédje.
Ismeretlenül is mesél cégéről. Prezentálja, ki Ön + mivel foglalkozik, illetve gondoskodik bevételei optimalizálásáról.
Azonban ha a cégéről alkotott kép nem illik bele leendő ügyfélkörének elképzelésébe, nem fogják Önt keresni.
Tevékenysége iránti szenvedélyét, márkáját, valamint honlapját olyan formába öntjük, amely megmutatja, mit csinál Ön a legjobban.
Üdv, Csordás Csaba vagyok!
Amennyiben ezeket a sorokat olvassa, valószínűleg már próbálkozott az arculattervezés és honlapkészítés fortélyainak megismerésével. Ez is egy ERŐŐŐŐPRRRÓBA.
Legtöbben csupán a dizájn feladatok elvégzésére összpontosítanak, azonban érdemes inkább az üzleti kihívások, megjelenés által történő megoldására fókuszálni.
A tervezés számomra a következőket jelenti:
Precizitás
Az út – élvezettel végigjárva – teljes.
Nincs olyan, hogy félmunka („Le Professionnel”).
A tökéletes étel mindig ínycsiklandozó, illetve könnyen emészthető.
Együttműködés
Szisztematikus felfedezés, stratégia, tervezés és fejlesztés.
Barátságosság, megbízhatóság, valamint segítőkészség.
Szenvedélyes megoldáskeresés, hogy olyan jól nézzen ki, mint ahogy azt ÖN ELKÉPZELTE.
// Titkos infó!
Tartózkodjon a sablonos megjelenéstől!
A vonzó arculat és márka kialakítása szempontjából négy fontos dolgot figyelembe kell vennünk:
Könnyen értelmezhető legyen, Ön/Cége és ügyfelei számára.
Tükrözze az Ön/Cége egyéniségét.
Legyen VALÓDI és következetes.
A professzionális megjelenés lelkesítő + öröm nézni.
Kedves szavak
ügyfelektől
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.